برندینگ در گروه گسترش نفت و گاز پارسیان پیادهسازی شد
در مراسمی که با حضور مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران عامل شرکتهای زیر مجموعه هلدینگ نفت و گاز پارسیان برگزار شد، برای اولین بار از برند بوک هلدینگ رونمایی شد.
فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی گروه گسترش نفت و گاز پارسیان، این هلدینگ که به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین هلدینگهای کشور در حوزه پتروپالایشی، نقشی کلیدی در صنعت نفت و گاز ایران ایفا میکند؛ متناسب با شرایط روز و روند تغییرات مستمر در محیط اقتصادی و بازارهای جهانی، نیازمند بهروزرسانی برخی مولفههای کلیدی به ویژه در حوزه برندینگ و بازاریابی بوده و لذا اقدامات مناسب در این زمینه جایگاه پارسیان را در عرصه داخلی و بینالمللی بیش از پیش تقویت مینماید.
در این راستا بهروزرسانی برخی شاخصها و ریبرندینگ هویت هلدینگ نفت و گاز پارسیان یک گام استراتژیک و ضروری بوده تا با حفظ اصالت و فرمهای اصلی، لوگوی شرکت بهینهسازی شود.
در طراحی جدید انجام شده، متناسب با ماهیت هلدینگ و همچنین برخی شاخصهای اقتصادی و زیست محیطی، ضمن هویتبخشی قابل شناسایی مرتبط با فرایندهای هر یک از زیرمجموعهها، تلاش گردیده انسجام و یکپارچهسازی برای طراحی لوگو و توسعه برندینگ در زیرمجموعههای هلدینگ نیز مد نظر قرار گیرد.
روابط عمومی هلدینگ نفت و گاز پارسیان افزود، در طراحی جدید انجام شده، علاوه بر اهتمام به جلوههای بصری و مولفههای ماموریتی، الزامات قانونی مربوط به ابعاد، اندازه و فرمتهای استاندارد در خصوص لوگو لحاظ شده است.
به اشتراک بگذارید:
لینک خبر: